woensdag 24 mei 2023

Stampin' Up! Courage & Faith + Let's go Fishing dsp *Mannenkaarten


 Gisteravond weer eens zomaar voor mezelf gaan knutselen, had
het mooie Let's go Fishing designpapier al even in huis en ik 
moest na een lang weekend weg weer even in mijn knutselmodus 
komen.


Verliefd werd ik op de mooie kleurencombinatie van het
Let's go Fishing designpapier, waarin een aantal nieuwe kleuren 
zitten.


161534 €15,25
Het pakket bevat 12 vellen dubbelzijdig bedrukt van 30.5 x 30.5 cm.



De teksten op deze kaarten komen uit de Courage & Faith
stempelset die je kunt vinden op blz. 72 in de Jaarcatalogus.


161500 €32,-



Het is prachtig papier om mannenkaarten mee te maken en er zit 
bij de collectie zelf ook een stempelset, stansen en 3D embossings
mal, alleen heb ik deze niet gekocht.



Het blauwe Boho Blue touw komt uit het 2023-2025 In Color
jute draad pakket waarin alle nieuwe In Color kleuren zitten.



De decoratiesteentjes zijn de Classic Matte dots die in het wit,
creme, donkergrijs en zwart zijn.


De teksten zijn allemaal bijbelteksten waaronder deze uit het
bijbelboek Spreuken Vertrouw met je hele hart op de Heer.
Ik stempelde ze op labels uit de Something Fancy stansenset.



Nog even alle drie de kaarten bij elkaar zodat je een goede indruk
krijgt van een aantal kleuren in deze collectie. 

Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten