zaterdag 29 april 2023

Catalogus Party! Kom jij ook?


 NIEUWE JAARCATALOGUS


Nog 3 nachtjes slapen en de nieuwe Jaarcatalogus komt online.
Ik ben al druk bezig met mijn lijstje te maken met wat ik wil
gaan bestellen.

Blader jij nou liever door een papieren versie, laat het mij dan
even weten en dan kun je hem bij mij ophalen. 
Woon je niet in de buurt van Moerkapelle dan stuur ik hem
tegen betaling van verzendkosten naar je toe.

---


CATALOGUS PARTY

Woensdagavond 31 mei is er bij mij thuis vanaf 20.00 uur
 de Catalogus Party! Hierbij staan de nieuwe kleuren in de 
belangstelling want met de nieuwe Jaarcatalogus veranderen ook 
de kleurcollecties.

Je kunt nieuwe producten met voorbeelden zien en leuke
Make & Takes maken. Deze party is incl. koffie/thee met wat
lekkers.

Je kunt je opgeven t/m zondag 28 mei, er zijn geen kosten
aan verbonden.

Stuur een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com.

Een heel fijn weekend!

Creatieve groetjes, Annette

---



Geen opmerkingen:

Een reactie posten