woensdag 19 april 2023

Stampin' Up! Irresistible Blooms Koffie&Kaart April kit * Gratis workshop Dubbele Z-fold kaart


Gisterochtend tijdens de Koffie&Kaart FB live gaf ik de gratis 
workshop met de Koffie&Kaart April kit met het online-only
product Hello, Irresistible designpapier.



Deze maand staan Z-fold kaarten centraal in de Koffie&Kaart kit.
Met de kit zijn 4 verschillende z-fold kaarten te maken.
Dit is de dubbele Z-fold kaart met een vierkante binnenkant.



In dit prachtige Hello, irresistible designpapier zijn er 2 'nieuwe'
kleuren teruggekomen de donkere Pretty Peacock en de lichtere
tint Lost Lagoon.




Dit was een voorbode voor de color refresh die met de nieuwe
Jaarcatalogus in mei plaatsvindt. Er komen 4 nieuwe kleuren
en er keren 7 kleuren terug. En er komen ook nog 5 nieuwe
In Color kleuren aan. Lees er hier meer over!



Alle bloemen en blaadjes op deze kaart, stanste ik uit het dsp
met de Blij en Bloemrijk stansen, net zoals de stippencirkel.
De tekst stempelde ik in Lost Lagoon (wie wat bewaart...) en
komt uit de Blij en Bloemrijk stempelset.


De terugkerende kleuren Pretty Peacock en Lost Lagoon zijn
vanaf 2 mei te verkrijgen als de nieuwe Jaarcatalogus verschijnt.
De Blij en Bloemrijk producten vind je alleen online.

Creatieve groetjes, Annette

---

ALLEEN VANDAAG


---


 Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten