zaterdag 15 april 2023

Stampin' Up! Sneak Peek Beautiful Balloons/Feestballonnen * Samen 120


Mijn eerste project met de nieuwe producten uit de Jaarcatalogus
2023/2024 is met de Nederlandse stempelset Feestballonnen.

Gisteravond hadden we een feestje van vrienden die samen
120 jaar werden en voor hun maakte ik deze kaart.



De letters en cijfers stanste ik uit met de Alphabet à la Mode
stansen en de Foam Adhesive sheets. Een dik dubbelzijdig
plakkend vel waardoor je letters hoog op je kaart komen te liggen.

De kleine ballonnen stempelde ik met de Feestballonnen
stempelset in de kleuren Lemon Lolly, Bubble Bath en Fresh
Freesia.



Het gekleurde strookje rechts komt uit het Bright & Beautiful
designpapier, 48 vel 6"x6" met veel nieuwe en terugkerende
kleuren. Dit strookje stanste ik met het randje uit de Feestballonnen
stansenset waardoor je zo'n franje randje krijgt.



Links zie je de achterkant van het Bright & Beautiful designpapier
waarop sterretjes staan in het lichtgele Lemon Lolly, een nieuwe
kleur die vanaf 2 mei verkrijgbaar is.



De grote ballonnen hebben een leuk gewerkt motiefje in de
stempel zitten. En die tekst erboven vind ik geweldig!
Ook ben ik superblij met de Hartelijk Gefeliciteerd stempel,
dat is toch mijn meest gebruikte tekst op kaarten.

Deze producten zijn vanaf 2 mei verkrijgbaar of je kunt ze nu
al kiezen in je Startpakket. Je betaald hiervoor €129,- en kunt
dan voor €175,- aan producten uitkiezen.

Heb je vragen, stel ze gerust!

Wil je de nieuwe Jaarcatalogus ontvangen?
Laat het mij even weten!

Creatieve groetjes, Annette

---


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten