zondag 19 maart 2023

Stampin' Up! Daffodil Delight + Country Floral Lane dsp * Vrolijk Pasen klapdoosje

 

Voor de videohop van het Feel Good Design Team maakte ik dit
leuke Klapdoosje. Mijn inspiratie vond ik bij mijn Oostenrijkse 



Het thema is Vrolijk Pasen! En rond Pasen bloeien de narcissen,
dus vandaar dat ik de Daffodil Daydream stempelset gebruikte.



Als je aan het kleine tabje rechts trekt, gaat de vierkant een
soort draaien. Het tabje maakte ik door het kleine rechthoekige
label uit de Echt iets Bijzonders stansenset doormidden te 
knippen.



Ook hier stempelde ik weer een narcis uit de Daffodil Daydream
stempelset die ik inkleurde met de groene Granny Apple Green-,
de lichte Mango Melody- en lichte Pumpkin Pie Stampin' Blends.



Hoe je dit leuke doosje maakt, kun je zien door op de afbeelding
hierboven te klikken. Ook start je hier met de videohop.

Veel kijk-, maak en hop plezier!


Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor dit klapdoosje:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten