dinsdag 14 maart 2023

Stampin' Up! Echt iets Bijzonders + Fancy Floral * One sheet wonder 6" x 6"

 

Vanmorgen stond de Koffie&Kaart FB live in het teken van de
Koffie&Kaart Maart kit. Dit keer stond de Fancy Flora collectie 
 en de One Sheet Wonder techniek centraal. 



Van de One Sheet Wonder techniek zijn er vele uitvoeringen.
De uitvoering die ik gebruikte was met een 6" x 6" oftewel 
15.2 x 15.2 cm vel designpapier. Hierboven zie je hoe ik het 
vel doormidden sneed.



Deze basis voor deze kaart is Calypso Coral cardstock. De
 strook van 5 x 15.2 cm hier met het confetti dsp, sneed ik af op 
14.35 cm. Daaronder een mat van 5.5 x 14.35 cm van het 
blauwpaarse Orchid Oasis cardstock. De linkerstrook van 
4.5 x 14.35 cm sneed ik uit het lichtroze dsp. De labels zitten
uitgestanst in de kit, het blauwe en witte label zijn even groot.
Voor dit effect knipte ik het blauwe label doormidden en schoof
het uit elkaar en lijmde het witte label er bovenop.



Deze 2 kaarten zijn ook met de 5 cm strook gemaakt, door hem
horizontaal op te plakken, krijg je weer een heel andere look.



Met de rechthoek van 10.2 x 7.6 cm maakte ik deze 2 kaarten.
Er onder een mat van cardstock van 10.7 x 8.1 cm. Door een 
extra strook toe te voegen en die horizontaal of verticaal te 
plakken krijg je weer een ander effect.



Voor deze 2 kaarten gebruikte ik dezelfde rechthoek met mat.
Alleen plakte ik ze weer op een andere manier op de kaart 
waardoor het er gelijk weer anders uitziet.



Alle labels en teksten komen uit het Echts iets Bijzonders product
pakket die bij de Fancy Floral collectie hoort.



Als je de Koffie&Kaart kit aanschaft krijg je van de laatste 4 
kaarten een werkbeschrijving in je mailbox.

Er zijn nog kits te bestellen, meld je hier aan!

Je kunt de gratis workshop terugkijken op mijn Facebookpagina 
en later verschijnt hij ook op YouTube. Dit kan wat langer duren
aangezien ik er vorige week ook problemen bij ondervond.

Heb je vragen of opmerkingen, geef het door via

Creatieve groetjes, Annette

---



---


Geen opmerkingen:

Een reactie posten