dinsdag 21 maart 2023

Stampin' Up! Daffodil Daydream + Enjoy the Journey dsp * Dank je wel


 Deze week geen Koffie&Kaart FB live maar wel een leuke
bedank kaart!



Plaats je een bestelling bij mij of doe je mee met de Koffie&Kaart
kit dan stuur ik je altijd een kaartje mee om te bedanken. Dit was
één van die kaartjes de laatste tijd.



Het Enjoy the Journey designpapier is vrolijk maar ook erg
aanwezig, daarom gebruikte ik de 2 Vellum cirkels die ik met
de Stylish Shapes stansenset uit stanste.



De narcis komt uit de Daffodil Daydream stempelset en kleurde
ik in met de Stampin' Blends. Met de bijpassende Narcis stansen
stanste ik hem uit.



De tekst komt uit de Blij en Bloemrijk stempelset en knipte
ik met de hand uit.



Volgende week hoop ik er gewoon weer te zijn, rond de klok
van 10.00 uur met de Koffie&Kaart Facebook live!

Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten