maandag 27 maart 2023

Nu te bestellen de Koffie&Kaart April kit!

 
 NIEUW! NIEUW! NIEUW!
De Koffie&Kaart April Kit is nu te bestellen!


De Koffie&Kaart April kit is met het prachtige Bloemrijke
Bladen/ Irresistible Blooms designpapier uit de exclusieve
Online Only producten.



Met deze kit maak je diverse Z-fold kaarten. Hoe je deze maakt
 laat ik je dinsdag 11 april zien tijdens de gratis workshop op
 mijn Facebookpagina om 10.00 uur.


Voor de kaarten gebruikte ik de teksten uit de Nederlandse
stempelset Blij en Bloemrijk en de vormen uit de bijpassende
Blij en Bloemrijk stansenset. Deze kun je eventueel via het
aanmeldformulier aanvinken en mee bestellen.


In de Kit zit het volgende:

- 12 vel Irresistible Blooms designpapier 15.2 x 15.2 cm
- A4 Basic White cardstock 
- 2x A4 Pretty Peacock cardstock
- 2x A5 Petal Pink cardstock
-  A4 Lost Lagoon cardstock
- A4 Daffodil Delight cardstock 
- A4 Flirty Flamingo cardstock
- A4 Soft Sea Foam cardstock
- 120 losse rondjes met matglas look
- 4 enveloppen
- uitgestanste vormen


Kosten
De Koffie&Kaart April Kit kost €13,55 excl. verzendkosten 
of €17,65  incl. verzendkosten.

Aanmelden kan via deze link.

Na je aanmelding stuur ik je een betaalverzoek en
zodra ik het geld binnen heb, stuur ik het naar je toe.


Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Creatieve groetjes, Annette

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten