zaterdag 25 februari 2023

Stampin' Up! SAB Thanks a Bunch + Dandy Designs designpapier * Kaartenswap Dreamgirls februari


Deze maand gaf ik mij weer op om mee te doen met de 
Kaartenswap van de Dreamgirls en kreeg de werkbeschrijving
 van deze leuke fun fold kaart.



Het is de dubbele Paneelkaart en dat kun je hier goed zien met
de groene en gele panelen uit het Dandy Designs designpapier.
Ook dit papier is een Sale A Bration cadeau wat je bij een 
bestelling vanaf €120,- kunt kiezen.



De wortels stempelde ik en komen uit de Thanks a Bunch
stempelset ook een SAB cadeau maar dan bij €60,-.
De dubbele labels stanste ik uit met de Something Fancy
stansenset.



Vergeet niet dat de Sale A Bration t/m 28 februari duurt, dus 
pak die kans!

Fijn weekend verder!

Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor deze fun fold kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten