maandag 27 februari 2023

Nu te bestellen de Koffie&Kaart Maart kit!


 KOFFIE&KAART MAART KIT


De Koffie&Kaart Maart kit is met het artistieke Fancy Floral
designpapier en de labels uit de Something Fancy stansen.


Met deze kit maakte ik 9 kaarten volgens een 6"x 6" One Sheet
Wonder manier van papier snijden. Hoe dit werkt laat ik je 
dinsdag 14 maart zien tijdens de gratis workshop op mijn
Facebookpagina om 10.00 uur.



In de kit zitten van het Fijn Glinsterend papier 3 kaart frontjes
van 10.5 x 15.2 cm van elke kleur 1.



Van de Regenboogglans steentjes in Pastelkleuren zit 1x een
klein rijtje en 1x een groot rijtje steentjes.

Voor de kaarten gebruikte ik de teksten uit de Nederlandse
stempelset Echt iets Bijzonders en de labels uit de bijpassende
Something Fancy stansenset. Deze kun je eventueel via het
aanmeldformulier aanvinken.


Verder zit er in de Kit het volgende:

- 12 vel Fancy Flora designpapier 15.2 x 15.2 cm
- 3 vel Fine Shimmer papier 10 x 15.2 cm
- A5 Basic White cardstock voor labels
- 2x A5 Balmy Blue cardstock
- 2x A5 Calypso Coral cardstock
- 2x A5 Petal Pink cardstock 
- 2x A5 Orchid Oasis cardstock
- 2x A5 Fresh Freesia cardstock
- 2x A5 Soft Sea Foam cardstock
- 2x A5 Soft Succulent cardstock
- 10.5 x 14.85 cm So Saffron cardstock
- 10.5 x 14.85 cm Evening Evergreen cardstock
- 2 rijtjes Iridescent Pastel gems 
- 0.50 cm Baker's Twine Orchid Oasis
- uitgestanste vormen

Enveloppen kun je dit keer als extra mee bestellen.

Kosten
De Koffie&Kaart Maart Kit kost €10,55 excl. verzendkosten 
of €14,70  incl. verzendkosten.

Aanmelden kan via deze link.

Na je aanmelding stuur ik je een betaalverzoek en
zodra ik het geld binnen heb, stuur ik het naar je toe.


Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Creatieve groetjes, Annette

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten