donderdag 23 februari 2023

Stampin' Up! SAB Flavored Flowers * Thanks

 

Het is de laatste week van de Sale-A-Bration!!!
Wil je nog gebruik maken van de gratis cadeautjes bij je bestelling
of de Super Sale-A-Bration Instap Actie dan kun je nu beter
actie gaan ondernemen.



Dit Favored Flowers designpapier is ook één van de cadeaus
die je kunt kiezen bij een bestelling vanaf €60,-.
Aan de ene kant deze grafische patroontjes...



en aan de andere kant grote bloemen die je zoals hier op de
 kaart makkelijk kunt uitknippen. 



De tekst stanste ik uit met de Amazing Thanks stansen, de
ondergrond met Calypso Coral en de letters met het 
donkergroene Mossy Meadow.

Je kunt via mijn webshop bestellen of je bestelling per
mail naar mij toezenden. Heb je nog vragen, stel ze gerust!


Creatieve groetjes, Annette

---

Sale A Bration Instap Actie


De laatste week met deze geweldige aantrekkelijke
 Instap Actie, lees er hier meer over

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten