zaterdag 11 februari 2023

Stampin' Up! SAB adorable Owls * Fijne verjaardag


 Combineer een Sale A Bration product met een product uit de
Mini Catalogus, dat is het thema van de facebookhop van de
Stampin' Up! Dreamgirls deze maand.



Uit de Mini Catalogus koos ik het Fancy Flora designpapier
wat je vindt op blz. 15. Nog niet eerder mee gewerkt, maar de
kleuren van dit vel spraken mij aan voor een mannenkaart.
Deze kaart is namelijk voor mijn vaders vriend die volgende
week 92 jaar wordt.



Ook koos ik het Fijn Glinsterend papier wat ook uit deze 
collectie komt. Je ziet hier in de mat het groene Soft Succulent 
fijne glinsterpapier en de gouden versie van de ovaal, die ik met
de Framed Florest stansen uitstanste.



Uit de Sale A Bration folder koos ik de uiltjes uit de Adorable
Owls stempelset die zo heerlijk zijn om in te kleuren. De tekst
komt uit de Echt iets Bijzonders stempelset en die stempelde
ik op een label uit de bijpassende Something Fancy stansenset.



De basiskaart is het bruine Soft Suede cardstock. Ook in de
binnenkant stempelde ik een uiltje en hier natuurlijk met de
feesthoed.



Deze uil kleurde ik ook in met de Stampin' Blends in de lichte
Crumb Cake tint en de huidkleurige SU500 tint. De ogen zijn
de donkere Balmy Blue tint en de snavel en poten de lichte
Mango Melody. Bij de feesthoed zijn de strepen in Soft Succulent
en de pompom in donker Evening Evergreen.

Ga naar mijn Facebookpagina om te starten met de hop en
meer inspiratie te zien van 16 collega demo's.

Een fijn weekend verder!

Creatieve groetjes, Annette

---

NU TE BESTELLEN! 



---

Sale A Bration Instap Actie


Er is een geweldige aantrekkelijke Instap Actie
op dit moment, lees er hier meer over

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten