dinsdag 7 februari 2023

Stampin' Up! Love Cats + Dandy Designs DSP * One-sheet-wonder Mini album



Het liep hier even wat anders, zou er vandaag niet live zijn op
Facebook met Koffie&Kaart maar zou een filmpje opnemen hoe
 je dit leuke Mini album van 1 vel 30.5 x 30.5 cm designpapier
 maakt.



Vorige week had ik al wat keelpijn, wat overging in een
keelontsteking en dit weekend kwam er nog een oorontsteking 
bovenop, dus helaas geen filmpje op kunnen nemen.



Dat filmpje houden jullie te goed want het is zo leuk om te
maken, zodra ik weer wat gewoner klink en minder hoest, 
ga ik het opnemen.



De stempels met de katten komen uit de Love Cats stempelset
die in de Mini Catalogus op blz. 13 staat.



Het prachtige designpapier kun je kiezen als Sale A Bration
cadeau, 48 grote vellen in heerlijke voorjaarskleuren zitten
in het Dandy Designs designpapier.



Voor deze versie koos ik de kleurcombinatie van Balmy Blue,
Mint Macaron en Coastal Cabana.



Voor het filmpje heb ik een idee in mijn hoofd met designpapier 
wat ook heel leuk bij de katten past, houdt mijn social media
in de gaten wanneer het online komt.

Creatieve groetjes, Annette

---

NU TE BESTELLEN! 



---

Sale A Bration Instap Actie


Er is een geweldige aantrekkelijke Instap Actie
op dit moment, lees er hier meer over

---


Geen opmerkingen:

Een reactie posten