vrijdag 6 januari 2023

Nu te bestellen de Koffie&Kaart Januari kit

 

In deze Kit zitten alle benodigdheden om 3 projecten te maken,
 een cadeauverpakking voor handcreme en 2 kaarten en enveloppen.
A.s. dinsdag 10 januari* laat ik je tijdens de Koffie&Kaart
 Facebook Live om 10.00 uur zien hoe je dit maakt. 



In de Koffie&Kaart Januari Kit zit het Country Floral Lane
 designpapier en het Country Gingham designpapier, dat in de 
Mini Catalogus op blz. 9 staat. 


In de Kit zit het volgende:

- 6x Country Floral Lane designpapier 10 x 15.2 cm 
- 6 vel Country Gingham designpapier 15.2 x 15.2 cm
- 6 x A5 Basic White cardstock 
- A5 Balmy Blue cardstock
- A5 Sweet Sorbet cardstock
- A5 Mint Macaron cardstock 
- A5 Petal Pink cardstock
- 1 meter real red lint uit combo pack
0.50 cm burlap lint uit combo pack
- 50 cm witte draad
- 2 rijtjes zelfklevende pailletten in pastelkleuren (30 stuks)
3 enveloppen
- uitgestanste vormen



Tijdens de Koffie&Kaart Facebook Live van a.s. dinsdag
10 januari* maak ik live de cadeauverpakking en van de kaarten
krijg je een werkbeschrijving per mail toegestuurd.


Kosten
De Koffie&Kaart Januari Kit kost €13,50 excl. verzendkosten 
of € 17,50 incl. verzendkosten. 

Aanmelden kan via deze link.

Na je aanmelding stuur ik je een betaalverzoek en
zodra ik het geld binnen heb, stuur ik het naar je toe.

* evt. kan de datum door familieomstandigheden verzet worden.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Creatieve groetjes, Annette

---

Nieuwe Creatieve set


Er is weer een nieuwe kit aan het assortiment toe

---

Sale A Bration Instap Actie


Er is een geweldige aantrekkelijke Instap Actie
op dit moment, lees er hier meer over

---

Gebruikte Producten voor de Koffie&Kaart Januari kit:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten