dinsdag 10 januari 2023

Stampin' Up! Country Gingham + Country Floral Lane designpapier * Handcrème cadeauverpakking




Tijdens de 1e Koffie&Kaart FB Live vanmorgen, maakte ik deze
 handcrème cadeauverpakking met de Koffie&Kaart Januari kit.
De groene was mijn voorbeeld en de blauwe maakte ik tijdens
de gratis workshop op mijn Facebookpagina.



De verpakking is op maat gemaakt voor een handcrème tube 
van Kneipp, die ik heerlijk vindt. Het ruitjes papier komt uit het
 Country Gingham designpapier wat 6"x6" is (15.2 x 15.2 cm).


160377 €28,-
De teksten komen uit de bijbehorende stempelset 
Country Bouquet.



Met de Koffie&Kaart Januari kit kun je ook nog deze 2 kaarten
leren maken. De werkbeschrijving krijg je per mail toegestuurd.
De hartjes ponste ik met de Country Bouquet pons.


160383 €45,75

Ook is er bij het bestellen van de Koffie&Kaart Januari kit
de mogelijkheid om de stempelset en pons samen mee te bestellen, 
op het Country Bouquet-productpakket krijg je dan 10% korting.



Heb je interesse in de Koffie&Kaart Januari kit?
Lees er hier meer over of meld je hier aan door het formulier
in te vullen.

Creatieve groetjes, Annette

---

Nieuwe Creatieve set


Er is weer een nieuwe kit aan het assortiment toe

---

Sale A Bration Instap Actie


Er is een geweldige aantrekkelijke Instap Actie
op dit moment, lees er hier meer over

---

Gebruikte Producten voor de Koffie&Kaart Januari kit:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten