dinsdag 3 januari 2023

Stampin' Up! Conversation Bubbles * Thank you

 
Vandaag stond bij de Koffie&Kaart FB live de nieuwe bundel
Conversation Bubbles in de schijnwerpers. 


Tijdens de live maakte ik deze kaart met twee In Color 2022-2024
kleuren die ik weinig gebruik, Starry Sky en Orchid Oasis.
Zeg maar een beetje uit mijn comfort zone...



De basiskaart is het blauw/paarse Orchid Oasis en is 21 x 
14.85 cm. Op de lange zijde rilde ik die op 10.5 cm. De geruite mat
 komt uit het 6" x 6" In Color 2022-2024 design serie papier en is 
ook het blauwe Orchid Oasis, hij is 10 x 14.35 cm.

Wist je dat dit designpapier in iedere kleur uit de Stampin' Up!
collectie te bestellen is?



De streepjes strook is 1.5 x 14.35 cm en de kleine Starry Sky
strook is 0.5 x 14.35 cm. Het gestreepte draadje komt uit het 
2022-2024 In Color Baker's Twine pakket waar van de 
5 kleuren er een rolletje in zit. De vierkant van Vellum stanste
ik uit met de Stylish Shapes stansenset.



De tekstballonnetjes stanste ik in het wit en Starry Sky uit.
De tekst stempelde ik met Starry Sky en plakte ik met Stampin'
Dimensionals verhoogd op. Het kleine hartje komt ook uit de 
Conversation Bubbles stansenset. De decoratiesteentjes
komen uit het 2022-2024 In Color Matte Dots pakket.

Tijdens de Facebook Live liet ik nog meer voorbeelden zien
met deze bundel, die verschijnen deze week op mijn social media.

Later in de week komt de FB Live replay ook op mijn 
YouTube kanaal.


EXTRA VERZAMELBESTELLING*

A.s. donderdag 5 januari plaats ik een extra verzamelbestelling
omdat de Mini Catalogus en de Sale A Bration folder online gaan.
Wil je iets mee bestellen?
Laat dat dan woensdag 4 januari voor 18.00 uur weten, via

Hier kan je ook je vragen naar toe sturen!

*De verzendkosten zijn dan voor mijn rekening, als je de bestelling
 bij mij thuis ophaalt. Natuurlijk kan ik als het iets kleins is,
het ook tegen betaling van verzendkosten naar je opsturen.



Creatieve groetjes, Annette

---


Het zijn de laatste dagen dat je nog producten uit
de Mini Catalogus jul.- dec. 2022 kunt bestellen.
Kijk voor het actuele aanbod hier op mijn website.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten