zaterdag 31 december 2022

Stampin' Up! Warm Welkom/ Warm Welcome * Laten we weer eens afspreken

In mijn vorige blogbericht  liet ik jullie de 3 nieuwe
Nederlandse stempelsets zien die er aan gaan komen.
Vandaag show ik mijn eerste kaartje met de Warm Welkom
bundel, die bestaat uit de Warm Welkom stempelset en de
 Warm Welcome stansenset.

De inspiratie voor deze kaart komt bij de ontwerpster Jenni Pauli
vandaan, dit noem je een CASE kaart. Je kopieert het voorbeeld
maar voegt er je eigen touch aan toe.



De Basic White basiskaart is 21 x 14.85 cm die je op de lange
kant rilt op 10.5 cm. Op de basiskaart bracht ik met de kleine
stippel stempel stippels aan in Calypso Coral, Fresh Freesia
en Mango Melody.



De deur stempelde ik met Memento op een restje papier en stanste
ik uit met de Warm Welcome stansenset. Op de basiskaart
stempelde ik eerst de twee armen met mokken voor ik de deur
met Stampin' Dimensionals opplakte. De kat kleurde ik in met
de grijze Smokey Slate Stampin' Blends.



De armen met mokken kleurde ik in met de Stampin' Blends
in de volgende kleuren; links de trui met Fresh Freesia donker, de
 hand met huidskleur 500 en de mok Mint Macaron. Aan de rechtste
kant de mok in Pool Party, de hand in huidskleur 900 en de trui in
Mango Melody licht en Fresh Freesia licht.
Het hartje komt ook uit de Warm Welkom stempelset en is met
Calypso Coral gestempelt.

Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en voor 2023 een
gezond, liefdevol, gelukkig en creatief jaar!

Creatieve groetjes, Annette

---


Het zijn de laatste dagen dat je nog producten uit
de Mini Catalogus jul.- dec. 2022 kunt bestellen.
Kijk voor het actuele aanbod hier op mijn website.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten