donderdag 29 december 2022

Nieuwe Nederlandse stempelsets vanaf 5 januari


De nieuwe Mini Catalogus jan.- apr. 2023 komt eraan
en ook start in januari weer hét grote SU feest, de
Sale A Bration!

 In de Mini Catalogus zijn deze keer 2 Nederlandse
bundels te vinden:

Op blz. 17 vind je eerste de Echt iets Bijzonders stempelset
met de Something Fancy stansenset. Eindelijk weer nieuwe 
verjaardagsteksten en nog vele andere bruikbare.
Ook zijn er weer nieuwe labels bij!



De tweede bundel vind je op blz.66 de Warm Welkom
stempelset met de Warm Welcome stansen. Dit is de miljoenen
stempelset van mijn Duitse collega Jenni Pauli. Als je bij
Stampin' Up! voor 1 miljoen aan producten verkoopt, mag
je zelf een stempelset laten ontwerpen.

Hij was al even te verkrijgen als pre order maar staat nu
echt in de catalogus.



En hier nog even een plaatje van de complete stempelset
Lieve Bloemen die je als Sale A Bration cadeau kunt kiezen.
In mijn vorige blogbericht maakte ik er al een paar kaarten mee,


Verzamelbestelling
Vanaf 5 januari kun je deze producten bestellen!
Ik plaats die dag 's morgens vroeg een bestelling, wil je
mee bestellen geef dan je bestelling voor 4 januari door


Heb je liever een papieren catalogus en ben je geen vaste klant?
Ik stuur hem graag tegen vergoeding van de verzendkosten naar
je toe! Mail mij even als je interesse hebt.

Creatieve groetjes, Annette

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten