dinsdag 27 december 2022

Stampin' Up! Lieve Bloemen/ Beautifully Happy + Dandy Designs dsp * Sneak Peek kaarten

 
Tijdens de Koffie&Kaart FB live vanmorgen liet ik de drie nieuwe
Nederlandse stempelsets zien die er vanaf 5 januari aankomen.
Hier op mijn blog kom ik daar donderdag op terug.


Hier laat ik vandaag de 1e Nederlandse stempelset zien en dat
is de Sale A Bration stempelset Lieve Bloemen die je vanaf 
5 januari a.s. kunt kiezen als gratis cadeau bij een besteding
 van €120,-.



Daarbij gebruikte ik het Dandy Designs designpapier wat ook
een  Sale A Bration cadeau is bij besteding van €120,-.
Een dik pak papier van 48 vellen, van elk design 4 stuks.



Dit is de kaart die ik vanmorgen maakte. De basis is Basic White
(14.85 x 21 cm, rillen op lange zijde op 10.5 cm). Daar bovenop
een mat van Petal Pink designpapier met een hexagon motiefje
(14.85 x 4.5 cm).


De ruitmat designpapier is 5.5 x 10 cm. De stokroos stempelde
ik met Memento Tuxedo Black inkt. De bladeren stempelde ik
met Granny Apple Green inkt wat ik eerst een keer afstempelde,
ander wordt het te donker. De bloemen stempelde ik met 
Calypso Coral inkt rechtstreeks op de kaart, hier stempelde
ik ook de tekst mee.



Verder liet ik nog 2 voorbeelden zien in dezelfde stijl.



Hier meet de blauwe mat 4.5 x 14.85 cm en de stippeltjes mat
is 5 x 10 cm.



De teksten op deze kaarten komen ook uit de Lieve Bloemen 
stempelset. Hij heeft artikelnummer 161853. Ook is hij er in 
het Engels, Frans en Duits.



Deze kaart heeft een lila Fresh Freesia mat van 10.5 x 4.5 cm.
De retromat meet 6 x 11 cm.



Hier stempelde ik de stokrozen stempel 2x met zwart. De ene
knipte ik helemaal uit met een wit randje en van de andere
afdruk knipte ik alleen de lila bloemen uit en plakte die met
dimensionals op, een 2D effect zeg maar.



Deze producten zijn vanaf 5 januari te bestellen via mij!
Ik plaats die dag een verzamelbestelling, dus mocht je mee
willen bestellen geef het dan voor 4 januari door.

Donderdag ben ik er weer met de 2 andere nieuwe Nederlandse 
stempelsets.

Tot dan!
Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten