dinsdag 20 december 2022

Stampin' Up! Country Floral Lane * Sneak Peek kaarten

 De komende 3 weken zijn het Sneak Peek weken bij de 
Koffie&Kaart Facebook Live op dinsdagochtend. Je krijgt
alvast voorproefjes uit de nieuwe Mini Catalogus jan.- apr. &
uit de Sale A Bration die start op 5 januari 2023.



Vandaag stond de Country Floral Lane collectie centraal. De
eerste kaart die ik er mee maakte was een CASE kaart uit
de Mini Catalogus. Altijd fijn om zo'n voorbeeldkaart na te 
maken en de nieuwe producten te leren kennen.



Tijdens de Koffie&Kaart FB Live vanmorgen showde ik de collectie.
 Er zijn 2 soorten designpapier, de 6"x6" ruitjes waarvan de
 rode op de achtergrond er 1 van is en het 12"x12" waaruit 
de bloemen van deze kaarten komen.



De kleuren in de collectie zijn Sweet Sorbet, Petal Pink, Mossy
Meadow, Mint Macaron en Balmy Blue.





De tweede kaart maakte ik met het bloemenhart wat een 
2-steps stempelafdruk is. Eerst stempelde ik in Mint Macaron
de blaadjes en daarna in Petal Pink de bloemen/haartjes.



Ik was niet tevreden met de kaart en heb er later nog de 2 roze
strookjes aan toegevoegd, nu is het meer een geheel.



De decoratiesteentjes horen bij deze collectie en zijn er in
Balmy Blue, Petal Pink en mat goud.

Nog eventjes geduld hebben tot 5 januari eer je ze kunt
bestellen! Er is dan ook weer een gave instap actie waarbij
je de Mini Stans- en Snijmachine in het blauw of wit met
korting kunt aanschaffen.
Meer info volgt later!



Na de Kerst verstuur ik de nieuwe catalogus en de SAB folder.
Als je de laatste 6 maanden bij mij een bestelling hebt geplaatst
(vanaf €25,-, excl. verzendkosten) dan komt hij gratis naar je toe.

Wil je hem ook ontvangen, dan stuur ik hem tegen verzendkosten
naar je toe! Mail naar kreaneeltje@gmail.com.


Creatieve groetjes, Annette

---


Vanaf 1 december is de uitverkoop uit de Mini
 Catalogus gestart. Kijk voor
het actuele aanbod hier op mijn website.
Vergeet ook niet de Koopjeshoek te bekijken,
ook die is aangevuld.

---

FITTING FLOREST  STOPT!


Van de Fitting Florest collectie is het designpapier,
de decoratie swirls en de Framed & Festive stempelset
nog verkrijgbaar t/m 4 januari. Wil je het nog
bestellen, doe het dan in mijn webshop.

---







Geen opmerkingen:

Een reactie posten