donderdag 15 december 2022

Stampin' Up! Snowman Magic + Snowflake Specialty Vellum * Kaarten van de Koffie&Kaart December kit

 

In het vorige blogbericht liet ik je dit leuke cadeaumapje al zien,
gemaakt met de Koffie&Kaart December kit tijdens de Facebook 
live afgelopen dinsdag.



Nu zoom ik wat meer in op de 4 kaarten die in het cadeaumapje 
zitten. Al de 4 kaarten hebben een mat van het Snowflake
Specialty Vellum, wat helaas uitverkocht is.



Bovenop deze kaart zit een sneeuwvlok uit het Wonderful
Snowflake pakket, ook deze zijn helaas al uitverkocht.
De tekst komt uit de Snowman Magic stempelset en embosste
ik met zilveren embossingpoeder.



De witte sneeuwvlokkenborder, de sneeuwvlokjes en de 
sneeuwpop komen uit de Snowman/Sneeuwpop stansenset.
 De boompjes komen uit de Spruced Up Outlines stansenset,
deze zijn ook uitverkocht.



Hier zie je goed dat het Snowflake Specialty Vellum 2 soorten
vellum in zich had. Links het vellum met flock effect en rechts
het vellum met regenboogglans.



De tekst komt uit de Snowman Magic stempelset en embosste
ik ook met zilveren embossingpoeder. Het strikje komt uit
het Elegant trim pakket waarin het in goud en zilver zit.



De cirkel stanste ik uit met de Stylish Shapes stansenset en
bekleedde ik met een laagje vellum. De decoratiesteentjes
die ik gebruikte zijn de regenboog parels.

Op mijn YouTube kanaal kun je beide video's vinden van
hoe je dit cadeaumapje maakt.

Vandaag is er vanaf €75,- gratis verzenden, dat scheelt je
toch weer mooi €7,95. Bestellen kun je via mijn website.

Creatieve groetjes, Annette

---


Vanaf 1 december is de uitverkoop uit de Mini
 Catalogus gestart. Kijk voor
het actuele aanbod hier op mijn website.
Vergeet ook niet de Koopjeshoek te bekijken,
ook die is aangevuld.

---

Gebruikte Producten voor de Koffie&Kaart December kit:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten