woensdag 26 oktober 2022

Stampin' Up! Rustic Harvest designpapier *Creatieve Harten Herfst Happy Mail Swap

 
Begin oktober kwam de oproep in de Creatieve Harten FB groep
om mee te doen met een Happy Mail Swap met het thema Herfst.
Je maakt een herfst fun fold kaart, krijgt halverwege de maand
het adres van je swapmaatje en stuurt jouw kaart op.


Mijn kaart is gemaakt naar een fun fold die ik eind september
maakte tijdens de Koffie&Kaart op mijn Facebookpagina.
Hier kun je zien hoe die eruit ziet.



Met het prachtige Rustic Harvest designpapier, wat heerlijke
herfstkleuren bevat, maakte ik ook deze versie.



Het Rustic Harvest designpapier is aan de ene kant gekleurd 
en aan de andere kant zwart/wit. Hier kleurde ik de zwart/witte
streep in met de donkere Cajun Craze Stampin' Blend.

Als het goed is, is mijn kaartje ondertussen aangekomen bij
mijn Creatieve Harten collega Diana van Otterlo.



Ik kreeg in mijn brievenbus deze geweldige fun fold kaart van
  Ilona Veuger. Zoveel technieken om naar te kijken, prachtig!



Het is een easel kaart maar dan net anders. 



Stempelen, embossing, kleuren, paper piecing (de kaboutermuts)
 en knippen het komt er allemaal in voor! Dank je wel Ilona
voor deze geweldige kaart!

Behoor jij ook tot het Creatieve Harten Team dan kun je je
t/m 14 november nog opgeven voor de volgende swap.
Geef je op via deze link.
Meer info kun je vinden op de Facebookpagina van de 
Creatieve Harten. 

Creatieve groetjes, Annette

---

STARTPAKKET +


In de maand Oktober heeft Stampin' Up! weer 
een geweldige instap actie. Voor €207,- aan 
producten uitkiezen en maar €129,- betalen.
Neem contact op voor meer info!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten