dinsdag 25 oktober 2022

Stampin' Up! Creatieve set Verjaardagskaart organizer * Uitpakken, kaarten maken + 2 alternatieve kaarten


Vanmorgen tijdens de Koffie&Kaart op mijn Facebookpagina
pakte ik de Creatieve set, Verjaardagskaart organizer uit om te
laten zien wat er allemaal inzit.



Met de materialen uit de set maakte ik deze 2 kaarten zoals het
op de werkbeschrijving staat die er bij zit. Super blij ben ik met
de Nederlandse teksten in deze set.



Alle onderdelen van de kaart druk je uit voorgestanst papier.
Volgens de instructie zet je dan de kaarten in elkaar, alles is
met foto's heel duidelijk uitgelegd.



Er zit materiaal voor 12 kaarten in de set, met 2 verschillende
designs dus van elke kaart 6 stuks.



Met de materialen kun je natuurlijk ook zelf iets verzinnen en
een andere kaart maken, een alternatieve kaart zeg maar.



Zo maakte ik deze kaart door de materialen op een hele andere
manier te gebruiken. Je drukt alles uit en gaat het neerleggen
en verschuiven tot het naar je zin is.



En zo ontstond ook deze kaart met de roos. De Creatieve set
kost €31,- en hier zit dan ook de organizer/planner bij, hier kom
ik later nog een keer op terug.

Bestel je deze Creatieve set bij mij dan krijg je er een EXTRA
materialenset bij + werkbeschrijving voor nog 2 andere kaarten.

Heb je interesse, stuur een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com.
Of bestel hem zelf via mijn website waar je met Ideal kunt betalen.


Creatieve groetjes, Annette

---

STARTPAKKET +


In de maand Oktober heeft Stampin' Up! weer 
een geweldige instap actie. Voor €207,- aan 
producten uitkiezen en maar €129,- betalen.
Neem contact op voor meer info!

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten