donderdag 27 oktober 2022

Stampin' Up! Ringed with Nature * 25 jaar getrouwd Triple block easel kaart

 

24 oktober was het 25 jaar geleden dat wij in het huwelijksbootje
stapten. Voor mijn man maakte ik deze leuke triple block easel kaart,
die ik op internet tegenkwam.



Mijn versie maakte ik met het Ringed of Nature productpakket.
De basis is Sahara Sand met daarop een mat van Crumb Cake.



De achtergrond in Very Vanilla embostte ik met de Tree Rings
Hybride embossingmal. De teksten komen uit de Ringed with
Nature stempelset en de 25 uit de Alphabest stempelset.



Het huisje, de boomschijfafdruk, de hartjes en de eikeltjes stempelde
 ik met de Ringed with Nature stempelset en de paddenstoelen en 
takjes stanste ik uit met de Tree Rings Hybride stansenset.

Binnenin is er plek om je boodschap te schrijven maar die vergat
ik te fotograferen. 

Deze fun fold kaart was erg leuk om te maken en is plat opvouwbaar
zodat je hem kunt versturen. Binnenkort ga ik er nog 1 maken die in 
een standaard C6 envelop past.

Creatieve groetjes, Annette

---

STARTPAKKET +


In de maand Oktober heeft Stampin' Up! weer 
een geweldige instap actie. Voor €207,- aan 
producten uitkiezen en maar €129,- betalen.
Neem contact op voor meer info!

---

Gebruikte Producten voor deze fun fold kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten