dinsdag 1 november 2022

Stampin' Up! Fitting Florets * Kerstkaarten

 
Vanaf vandaag is de nieuwe exclusieve Fitting Florets collectie
van Stampin' Up! verkrijgbaar, bekijk hier de flyer.


Voor de Koffie&Kaart van vanmorgen op Facebook maakte 
ik deze kerstkaarten in een rustige Scandinavische stijl.


162407 €65,50

Hiervoor gebruikte ik de Framed Florets stempelset en stansen
voor die ook meegaan naar de Mini Catalogus jan.- jun. 2023 alleen
dan niet meer als bundel te bestellen met 10% korting.



Op de donkergroene Evening Evergreen mat plakte ik takjes
die ik uit stanste met de Framed Florets stansenset. Net als
de prachtige ovalen witte rand en de bloemen.
Het strikje maakte ik met het Evening Evergreen Open Weave
lint wat ik doormidden knipte voor een fijner strikje.


160888 €28,-

De tekst komt uit de Framed & Festive stempelset die t/m
4 januari verkrijgbaar is, zolang de voorraad strekt.



Bij de tweede kaart bestempelde ik de voorkant van de basiskaart 
met het takje in Evening Evergreen. Hier bovenop de mooie
uitgestanste open gewerkte ovaal. Daarin de ovaal met het dubbele
randje die je gelijk mee uitstanst maar hier in Soft Succulent.



De witte ovaal plakte ik met dimensionals op zodat ze er iets 
bovenop ligt. De tekst stempelde ik met Versamark inkt, wat
ik bestrooide met wit embossingpoeder en verhitte met de
  heat tool



Tijdens de Koffie&Kaart Facebook live vanmorgen maakte ik
 deze blauwe versie met het Night of Navy cardstock.



De ovaal stanste ik uit het Distressed Gold Specialty papier.
Ook maakte ik de bloemen hier met een 3D effect door de
stempel 2 x af te drukken en uit de 2e laag alleen wat bloemen
te knippen die ik verhoogd opplakte. Voor wat extra bling bling
deed ik Wink Of Stella glitterpen op de bloemen.



Voor de versie van de 2e kaart gebruikte ik tijdens de Koffie&Kaart
meer kleuren. Hier stempelde ik de takjes in het blauwe Balmy Blue.



De opengewerkte ovaal stanste ik uit Nigth of Navy cardstock.
De roze ovaal uit Polished Pink cardstock. De gouden ovaal
plakte ik met dimensionals op voor een 3D effect. De gouden
spiraaldecoratie komt ook uit deze serie en zijn ook tijdelijk
verkrijgbaar.


Je kunt de replay op Facebook terugkijken of later deze week
ook op mijn YouTube kanaal.

Creatieve groetjes, Annette

---

 KOFFIE&KAART NOVEMBER KIT


Vanmiddag ga ik de Koffie&Kaart November kit
ontwerpen waarin de nieuwe collectie Fitting Florets
collectie centraal staat. Later volgt de aanmeld link
om hem eventueel alvast te bestellen.

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten