vrijdag 7 oktober 2022

Stampin' Up! Pinguïnpret/ Penguin place + Snowflake Specialty Vellum * Vrolijke Feestdagen


Afgelopen dinsdag liet ik je de kaarten zien die ik live maakte
tijdens de Koffie&Kaart op mijn Facebookpagina, bekijk ze hier.
Vandaag show ik de kaarten waarbij het flock papier uit de
Snowflake Specialty Vellum is gebruikt.



Hier bovenop de kaart zie je het zitten, de sneeuwsterren zijn
verdikt en zacht als je erover wrijft, dit zit ook wel eens op
bedrukte truien.



Dit keer heeft de pinguïn een sjaal en muts die ik stempelde
met de Pinguïnpret stempelset



De 2e kaart maakte ik in het blauwe Balmy Blue, alles over
de afmetingen vind je in het vorige bericht.



Hoer komt het flock effect nog beter tot zijn recht. 
De sneeuwvlokken die ik stempelde komen uit de Season of
 Chic stempelset.



De cirkels komen uit de Stylish Shapes stansenset één van mijn
meest gebruikte van dit moment.

Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor deze fun fold kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten