dinsdag 4 oktober 2022

Stampin' Up! Pinguïnpret/Penguin Place + Snowflake Specialty Vellum * Dierendag

 
Vandaag is het Dierendag en stond de Koffie&Kaart Kerst editie
van vanmorgen dus in het teken van dieren.


En zo kwam ik uit bij de pinguïn van de stempelset Pinguïnpret,
die in het Engels Penguin Place heet.



Bij een pinguïn denk ik automatisch aan sneeuw en zo kwam
het Snowflake Specialty Vellum erbij. Het valt niet echt op
in de Mini catalogus maar je vind het op blz. 40.


159832 €12,25

Je krijgt 6 vellen van 30.5 x 30.5 cm van dit prachtige waarvan
3 met regenboogglans en 3 met flock effect.



De kaarten die ik live maakte bij de Koffie&Kaart Kerst editie 
op Facebook hebben het vellum met de regenboogglans, van de 
week laat ik ook nog die met de flock versie zien.



De basiskaart is 21 x 14.85 cm, rillen op lange zijde op 10.5 cm.
Daarop een mat van 9.9 x 14.25 cm die ik bestempelde met de 
sneeuwvlok uit de Season of Chic stempelset.



De vellum mat is 9.5 x 13.85 cm. Hier zette ik met potlood 
linksonder en rechtsboven een streepje en sneed hem met de
Papertrimmer schuin door. En zo kwam het dat ik gelijk 2
 kaarten maakte.



Het stukje zilverlint is retired, de hint kwam om zilverkleurig
lint bij deze versie te gebruiken en die is er dit jaar niet in de
catalogi, dus zo opgelost.

Zie ik je van de week nog een keer? 
A.s. donderdag post ik de 2 kaarten met de flock versie.

En vergeet niet dat het vandaag GRATIS verzenden is,
boven de €75,-. Shop online bij mij vul beneden de €200,-
de gastvrouwcode in 4EUHQNMJ en ontvang de volgende
maand een klein cadeautje.

Of doe mee met de extra verzamelbestelling vandaag,
handig voor kleinere bestellingen die je dan thuis bij mij
oppikt en tegen lagere verzendkosten naar jou stuur.
Geef hiervoor je bestellijstje dan voor 18.00 uur door via 


Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor deze fun fold kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten