zondag 9 oktober 2022

Stampin' Up! By My Side


Laatst toen bijna alle stempelsets uit de jaarcatalogus in de
aanbieding waren, heb ik hem mijzelf cadeau gedaan, de
By My Side stempelset.



De tekeningen en teksten spraken mij zo aan, dat ik hem wel
heel graag wilde hebben.


159006 €27,-
Je vindt hem op blz.52 in de Jaarcatalogus.



Voor dit trio kaarten combineerde ik de stempelset met het 
In Color 6" x 6" 2022-2024 designpapier.



De uitgestanste cirkel en banners met het stippelrandje komen 
uit de Stylish Shapes stansenset die je op blz. 175 in de
 Jaarcatalogus vindt.



De stempelafdruk maakte ik met Memento Tuxedo Black en
hier vond ik hem wel mooi in het zwart/wit maar het zijn 
natuurlijk ook perfecte afdrukken om in te kleuren.



Ik merk dat ik de In Color 2022-2024 weinig gebruik, mix ze 
ook niet vaak met andere kleuren maar zo samen zijn ze
prachtig. Op deze kaart gebruikte ik Tahitian Tide.



De basiskaart is dit keer 10.5 x 29.7 en dan met lange kant 
rillen op 14.85. Het strookje is 3 x 14.85 cm. De witte mat is 
9 x 14.85 cm en plakte ik met dimensionals op.

Een hele fijne zondag!

Creatieve groetjes, Annette


---

NIEUWE CREATIEVE SET


Lees er hier alles over!

---

STARTPAKKET +


In de maand Oktober heeft Stampin' Up! weer 
een geweldige instap actie. Voor €207,- aan 
producten uitkiezen en maar €129,- betalen.
Neem contact op voor meer info!


---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten