vrijdag 21 oktober 2022

Stampin' Up! Apple Harvest + Dagdroom designpapier * Hope your are feeling better


Beterschapkaartjes heb je nooit genoeg! Dus toen ik laatst met
de Apple Harvest stempelset bezig was, maakte ik er nog een
paar.



Dit keer met een Old Olive kleur vel designpapier uit het
grote Dagdroom designpapier pakket. De appels kleurde ik
 in met de Poppy Parade Stampin' Blends en de blaadjes met 
de Mossy Meadow Blends.



Op de witte mat stempelde ik met Memento Black de ruitjes
stempel, ik stempelde eerst op een kladje af. Het Old Olive
strookje bestempelde ik met Versamark Inkt, strooide er
wit embossingpoeder over en verhitte het met de Heat tool.



Ook maakte ik de kaart uit de Feel Good Stampin Bloghop
nog een keer, die kun je hier zien.



Dit keer plakte ik het strookje designpapier rechtstreeks op
de kaart.



Hier werd de appel nu met Poppy Parade Stampin' Blends 
ingekleurd en de binnenkant met Daffodil Delight Blends.
De zwarte decoratiesteentjes zijn de Matte Black dots.

Creatieve groetjes, Annette

---

STARTPAKKET +


In de maand Oktober heeft Stampin' Up! weer 
een geweldige instap actie. Voor €207,- aan 
producten uitkiezen en maar €129,- betalen.
Neem contact op voor meer info!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten