dinsdag 11 oktober 2022

Stampin' Up! Rustic Harvest * Wiebelige Pop Out fun fold kaart + fun fold kaart

 

Vanmorgen tijdens de Koffie&Kaart op mijn Facebookpagina
was het weer tijd voor de maandelijkse Koffie&Kaart kit.
Deze maand staat het prachtige Rustic Harvest designpapier
centraal. Hierboven zie je de inhoud van de kit.



Deze maand stond in het teken van fun fold kaarten en deze
Wiebelige Pop Out fun fold kaart was de eerste kaart waarvan
je kunt zien hoe ik hem maak.



De basis is een Gatefold fun fold kaart die sluit met een belly band.
De rechthoek op de belly band en in de kaart stanste ik uit met
de Rectangle Stitched stansenset. Het Rustic Harvest designpapier
 is aan de ene kant in herfstkleuren en de andere kant is zwart/wit.



Het midden van de kaart staat door de vouw iets naar voren, 
hierdoor wordt de strook in het midden iets naar voren geduwd.



En boven op de strook zit een vierkantje wat wiebelt, vandaar
de naam Wiebelige Pop Out kaart.



De pompoen knipte ik uit het Rustic Harvest designpapier.



De 2e kaart die ik als inspiratie maakte is deze leuke fun fold
kaart met flapjes. De basis van de kaart is het gele Crushed Curry.



De eerste flap opent naar rechts en laat al een klein stukje zien
van de rest van de kaart.



Open je daarna de linkerflap dan zie je de hele binnenkant
van deze kaart.



Ook hier knipte ik de pompoen uit het designpapier en gebruikte
ik twee reststrookjes die ik sneed bij de 1e kaart.

Hoe je deze 2 kaarten precies maakt, kun je zien in de replay
Heb wat problemen met YouTube dus het duurt wat langer 
eer hij daar te zien is.

Er is nog 1 Koffie&Kaart Oktober kit beschikbaar, dus mocht
je interesse hebben, mail mij even kreaneeltje@gmail.com.


Creatieve groetjes, Annette

---

NIEUWE CREATIEVE SET


Lees er hier alles over!

---

STARTPAKKET +


In de maand Oktober heeft Stampin' Up! weer 
een geweldige instap actie. Voor €207,- aan 
producten uitkiezen en maar €129,- betalen.
Neem contact op voor meer info!


---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten