dinsdag 30 augustus 2022

Stampin' Up! Sale a Bration Stylish Sketches * 3 x 3 paneel kaarten

 
De Sale A Bration is bijna voorbij, t/m morgen 31 augustus kun
je nog een gratis cadeau kiezen bij je bestelling vanaf €60,-.


159937 €GRATIS

Zo ook deze prachtige stempelset Stylish Sketches waarmee
ik de voorbeeldkaarten maakte voor de Koffie&Kaart Facebook
Live van vanmorgen. De inspiratie voor deze kaarten kreeg
 ik van mijn Amerikaanse collega LeeAnn Greff



Het is een heerlijke serie kaarten om te maken, de 3 x 3 paneel kaarten. 
De kleuren die ik gebruikte zijn het zandkleurige Crumb Cake,
Coastal Cabana, Bermuda Bay en Early Espresso.



De figuurtjes stempelde ik met het donkerbruine Early Espresso.
Hoe je deze kaart maakt kun je zien op mijn Facebookpagina.
En later volgt de tutorial ook op mijn YouTube kanaal.

Tijdens de Koffie&Kaart maakte ik een ander trio kaarten, 
dat zie je in het filmpje. Morgen komen die online op mijn
social media.

Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten