zaterdag 27 augustus 2022

Stampin' Up! Sale A Bration Geweldig stempelset + Rings of Love DSP * Nieuwe avonturen

 
De Sale A Bration duurt nog t/m 31 augustus dus je kunt 
nog steeds een cadeau kiezen bij een bestelling vanaf €60,-.



Vandaag zet ik nog 2 Sale A Bration producten in de spotlights.
Het prachtige Rings of Love designpapier wat je bij €60,- kunt
uitkiezen en de stempelset Geweldig die je bij €120,- uit kunt
kiezen.



Deze kaart met de vogeltjes maakte ik voor Jelmer, zoon van 
vrienden van ons die gaat starten met een studie aan de Erasmus
universiteit in Rotterdam.



De teksten uit de Geweldig stempelset zijn voor zijn nieuwe
avontuur super leuk. Ik stempelde ze in de kleuren Parakeet Party,
Evening Evergreen en Crushed Curry.



Zijn zus Michelle ronde haar studie Logopedie af en heeft haar
droom baan gevonden waar ze deze week begon. Voor haar
koos ik het designpapier met de grote mandala's uit.



Het woordje hey is even priegelen als je het uitknipt maar het
geeft zo'n gaaf effect dat het het waard is. Hier zijn de kleuren
Evening Evergreen, Night of Navy en Mint Macaron gebruikt.

Het weer is nu een stuk frisser, dus ga ik straks de tuin in om
wat achterstallig werk te doen. Sowieso grasmaaien want dat
heb ik met de hitte al een poosje niet gedaan.

Een fijn weekend verder!

Creatieve groetjes, Annette

---



Nieuwsgierig wat er precies in de kit zit, lees dat hier!

De Koffie&Kaart September kit kost €5,- (excl. verzendkosten).
Met verzendkosten komt het op €8,84.

Je kunt je aanmelden t/m 27 augustus via deze link.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten