woensdag 31 augustus 2022

Stampin' Up! Bijzondere Zonnebloemen * 3 x 3 paneel kaarten


Dit is het trio kaarten die ik gisterochtend  tijdens de Koffie&Kaart
 Facebook Live maakte.


De kleuren cardstock die ik gebruikte zijn Pale Papaya, Mango
Melody, Pumpkin Pie en Cajun Craze. Van te voren had ik 5 
kleuren klaargelegd die mij een nazomer gevoel gaven.



De kijkers konden kiezen uit het roodbruine Cajun Craze of
het paarse Rich Razzleberry als accentkleur en zij kozen 
Cajun Graze. De zonnebloemen komen uit de stempelset
Bijzondere Zonnebloemen uit de Jaarcatalogus.



De tekst komt uit de Wildlife Wonder stempelset. Op de bovenste
kaart embosste ik hem met koper embossingpoeder, wat een kijker
aangaf. Zelf vond ik dat een beetje wegvallen dus pakte ik er het
goud embossingpoeder bij dat je op de onderste kaart ziet.



Na de Facebook Live maakte ik ook nog de versie met het
paarse Rich Razzleberry cardstock.



Hier zie je de paarse kleur beter. De basis voor de kaart is 29.7
x 10.5 cm, rillen op lange zijde op 14.85 cm. De grote mat is
13 x 9 cm en per kleur snijd je ook een mat van 12 x 8.5 cm,
die je daarna op 4 cm in 3 stroken snijdt.

Volgende week in Koffie&Kaart Facebook Live ga ik beginnen
 met de eerste Kerstkaarten te maken, dit keer met de 
Snowman Magic bundel. Rond de klok van 10.00 uur kun
je met je kopje koffie of thee meekijken.

Creatieve groetjes, Annette

---


Vanaf 4 oktober wordt Stampin' Up! ook actief
in België en Ierland. En kunnen de Stampin' Up!
liefhebbers instappen als Demonstrator. Wil je
meer informatie laat het mij dan even weten.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten