maandag 22 augustus 2022

Nu te bestellen de Koffie&Kaart September kit!


In de Kit zitten alle benodigdheden om 2 á 3 projecten
 te maken en de 2e dinsdag van de maand geef ik je tijdens 
de Koffie&Kaart Facebook Live om 10.00 uur inspiratie 
met wat je o.a. met deze Kit kunt gaan maken.



In de Koffie&Kaart September Kit zit het mooie designpapier
Design A Daydream , een gastvrouw cadeau die je kunt vinden 
in de Jaarcatalogus op blz. 135 & 179 en de prachtige vlinders
uit de Brilliant Wings stansenset.

In de Kit zit het volgende:

- 12 x Design A Daydream dsp 10 x 15.2 cm
- 5 x A5 Basic White cardstock voor kaartbasis
- Old Olive cardstock 10.5 x 14.85 cm voor tekst
- 1 ge-embosste mat 9.5 x 13.85
- 50 cm wit linnen draad
- 15 iridescent pearls decoratiesteentjes
- 4 enveloppen
- uitgestanste vormen & vlinders


EXTRA MEE TE BESTELLEN

157031 €31,-

Voor mijn inspiratiekaarten, die ik 13 september als voorbeelden 
maak, gebruikte ik de teksten uit de Vrolijke Viooltjes stempelset.
Wil je deze ook mee bestellen, klik het aan op het aanmeldformulier.


155523 €54,-

De vlinders op de kaarten stanste ik uit met de Brilliant Wings
stansenset, ook deze kun je evt. mee bestellen.


Tijdens de Koffie&Kaart Facebook Live van dinsdag
13 september maak ik live 3 kaarten (een online workshop) en 
show ik ook een aantal kaarten met de stempelset en de stansen.


Kosten 
Koffie&Kaart Augustus Kit €5,- excl. verzendkosten 
of € 8,84 incl. verzendkosten.

Aanmelden kan t/m 27 augustus via deze link.

Verzenddatum rond 9 september.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!


Creatieve groetjes,
Annette

--- 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten