donderdag 7 juli 2022

Workshop woensdag 20 juli a.s. * Happy Forest Friends collectie



 Woensdagavond 20 juli a.s. is er weer een workshop bij mij thuis.
Dit keer gaan we met de Happy Forest Friends collectie knutselen.



We gaan o.a. dit doosje maken en versieren. De inspiratie kreeg
ik van mijn Amerikaanse collega Tammy C. Wilson.



In het doosje komen 6 kleine kaartjes en envelopjes die je zelf
gaat maken. Verder maken we nog 2 kaarten met deze collectie.

De avond start om 19.30 uur en duurt tot 22.00 uur.

Ik zorg voor alle materialen, koffie/thee en iets lekkers.
Jij neemt je basismaterialen zoals een snijmachine, schaar en lijm mee.
Heb je die niet dan is het ook oké en leen je die van mij.

Meld je aan voor 11 juli zodat ik alles kan gaan bestellen.
Stuur even een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com

De kosten zijn €17,50 en er is plaats voor 4 personen.


Creatieve groetjes, Annette

---

 NU TE BESTELLEN!!!


Nieuwsgierig wat er in de kit zit, lees het hier!

Aanmelden kan t/m 8 juli via deze link.

---

GRATIS KIT BIJ AQUAREL ACTIE


Lees er hier alles over!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten