vrijdag 24 juni 2022

Stampin' Up! Design A Daydream Bloghop NL Stampin' Up! Demo's * Vakantie



WELKOM bij de maandelijkse bloghop van de Nederlandse
 Stampin'Up! Demo's. Dit keer is het thema Vakantie.

Deze week was hier de laatste serieuze schoolweek van dit jaar, 
de toetsweek! Volgende week nog wat inhaal mogelijkheden
en de boeken inleveren en dan is het zover, vakantie!

Tijd om de leraren te bedanken voor het fijne jaar!



Deze leuke zomerse labels maakte ik met het Dagdroom/Design
A Daydream designpapier wat je als gastvrouwcadeau kunt
kiezen bij een bestelling boven de €275,-. Het bestaat uit 48 vellen
van 30.5 x 30.5 cm.


159161 Gastvrouwcadeau




Met de Tailor Made tags stansen stanste ik de labels uit cardstock
en het designpapier. De stansen geven zo'n leuk geprikt randje 
langs de zijkant. Aan deze labels bevestigde ik het witte
gekreukelde bindlint.

 

De Glossy Dots glimmende decoratiesteentjes geven net dat beetje
extra. Aan deze labels bevestigde ik het witte bakerstouw uit de 
basisset.

Helaas deze maan weinig deelnemers dus hop naar Geke
om haar vakantieproject te bewonderen!


Geke van der Vegt

https://www.stampinharmony.nl/nl-demos-bloghop-vakantie/


Fijn dat je langskwam, ik zou het leuk vinden als je een

berichtje achterlaat!


Fijn weekend!


Creatieve groetjes, Annette


---


UITVERKOOP


De Mini Catalogus jan.-jun.2022 is in de uitverkoop!
T/m 30 juni, zolang de voorraad strekt, kun je nog
favoriete dingen scoren, dus wacht niet te lang.

Het actuele overzicht vind je hier!

---

CREATIEVE SETS 2e HELFT VAN DE PRIJS


Nog t/m eind van de maand kun je gebruik maken 
van deze Actie, lees er hier alles over! 

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten