dinsdag 21 juni 2022

Stampin' Up! Abstract Beauty dsp + Ephemera pakket * Stapel, snij en schuif kaarten

 
Nog 9 dagen is er uitverkoop en natuurlijk zolang de voorraad 
strekt. Vandaag werkte ik met het prachtige Abstract Beauty
designpapier en het Ephemera pakket van Stampin' Up!
die nu met 30% korting te bestellen is.



Vandaag tijdens de Koffie&Kaart Facebook Live liet ik je zien
hoe je snel een stapel kaarten maakt met het Abstract Beauty 
designpapier.



Dit deed ik met de Stapel, snij en schuif techniek die ik zag
op YouTube bij mij Amerikaanse collega Laura Milligan.



Met het Abstract Beauty Ephemera pakket, een pakket vol 
voorgestanste decoratie, versierde ik de kaarten.



Tijdens de Koffie&Kaart versierde ik er 2 waarvan dit de 2e is.



Bij deze kaart sneed ik een vierkant van Basic White cardstock van
 5.5 x 5.5. cm. Met de stempels uit de Hello Beautiful stempelset
versierde ik de achtergrond.

Ook liet ik zien hoe je een stempel doorknipt zodat je meer
mogelijkheden hebt, hier de hello beautiful stempel, waarvan
ik hello gebruikte om af te drukken.



De 2 andere kaarten maakte ik af na de Koffie&Kaart Facebook
 Live.



Bij deze kaart stanste ik met de Beautiful Shapes stansen de
ovaal uit uit Magenta Madness designpapier, deze kleur is niet
meer verkrijgbaar. T/m 30 juni kun je de stempelset en stansen
als bundel nog kopen met 10% korting, daarna worden ze alleen
nog maar los verkocht.



Het strookje wat we van de stapel designpapier afsneden kun 
je weer aan de binnenkant plakken met wat sterretjes uit het
Ephemera pakket.



De laatste van deze 4 kaarten kreeg de labeltjes uit het pakket.



Ook voegde ik wat Open Weave lint in het roze Polished Pink 
toe wat ik doormidden knipte om zo makkelijker door het kleine
gaatje te kunnen rijgen.



De kleine decoratiesteentjes komen uit het Adhesive-backed
Hexagons pakket die ook met 30% korting te bestellen is.
Ze zijn er in het licht roze, zwart en groen.

Tijdens de Koffie&Kaart Facebook Live showde ik nog meer
voorbeelden met deze techniek, deze verschijnen eerdaags
hier en op mijn social media.

Ook liet ik meer voorbeelden met deze Abstract Beauty
collectie zien o.a. die van mijn online workshop 
Workshop@Home April. Het Abstract Beauty PDF met
de werkbeschrijvingen is nog steeds verkrijgbaar voor
€10,- dit is incl. werkbeschrijvingen per mail en een
link naar de replay waarbij de 3 moeilijkste projecten
gemaakt worden.

Later op de dag verschijnt de Koffie&Kaart replay op mijn
YouTube kanaal.

Wil je deze producten nog aanschaffen voor ze ons verlaten?
Kijk voor het actuele aanbod van de uitverkoop hier!

Vragen of wil je bestellen? Stuur een mailtje naar

Creatieve groetjes, Annette

---

UITVERKOOP


De Mini Catalogus jan.-jun.2022 is in de uitverkoop!
T/m 30 juni, zolang de voorraad strekt, kun je nog
favoriete dingen scoren, dus wacht niet te lang.

Het actuele overzicht vind je hier!

---

CREATIEVE SETS 2e HELFT VAN DE PRIJS


Nog t/m eind van de maand kun je gebruik maken 
van deze Actie, lees er hier alles over! 

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten