dinsdag 28 juni 2022

Stampin' Up! Artistic Mix Decorative Masks/Artistieke Decoratiesjablonen * Achtergrond met Blending borstel

 

Tijdens de Koffie&Kaart op Facebook vanmorgen liet ik zien
hoe je met de Artistieke Decoratiesjablonen, inkt en de 
blending borstel deze achtergronden maakte.


159178 €12,25

De Artistieke Decoratiesjablonen zitten met zijn vijven in
het pakket en je kunt ze vinden in de Jaarcatalogus op blz. 128
 linksonder.



De huisjes zijn een Sneak Peek en komen uit het Rings of Love
designpapier wat vanaf a.s. vrijdag als cadeau te kiezen is tijdens
de Sale A Bration.



Bij beide foto's zie je hoe de sjablonen enkel en met elkaar
gecombineerd zijn.



De tekst komt uit de In Je Eigen Woorden stempelset die niet
meer verkrijgbaar is. Verder gebruikte ik linnen draad en de 
Brushed Metallic decoratiesteentje. Hoe je de vellum mat
maakt daar kom ik later op terug, wordt vervolgd!

Ook liet ik de Koffie&Kaart Juli kit zien, die vanaf vanmiddag
te bestellen is! Hier komt een extra blogbericht over!

Ook vertelde ik het nieuwtje dat Stampin' Up! er 2 nieuwe 
Europese familieleden bij gaan krijgen. Aan het eind van
dit jaar zijn hun geweldige producten ook in België en
Ierland te verkrijgen. Zodra er meer duidelijk is, hoor je het.

Later op de dag komt de Facebook Live replay ook weer
op mijn YouTube kanaal.

Creatieve groetjes, Annette

---

UITVERKOOP


De Mini Catalogus jan.-jun.2022 is in de uitverkoop!
T/m 30 juni, zolang de voorraad strekt, kun je nog
favoriete dingen scoren, dus wacht niet te lang.

Het actuele overzicht vind je hier!

---

CREATIEVE SETS 2e HELFT VAN DE PRIJS


Nog t/m eind van de maand kun je gebruik maken 
van deze Actie, lees er hier alles over! 

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten