vrijdag 6 mei 2022

Stampin' Up! Thee en Troost/Cup of Tea * Project 2 Laatste dag aanmelden Workshop@Home


Het is vandaag de laatste dag dat je je kunt aanmelden voor het
Workshop@Home Mei pakket, dit keer met het prachtige
Tea Boutique designpapier in de hoofdrol.



Met het Workhop@Home Mei pakket kun je 5 projecten maken
a.d.v. een werkbeschrijving die ik naar je toe mail. Tijdens de
online workshop op woensdag 18 mei maken we 3 projecten
uit dit pakket, dit is project 2 het thee & chocolade cadeautje.
 


De online workshop op woensdagavond 18 mei vindt plaats
in een besloten Facebook groep, de link stuur ik naar je toe.
Heb je nu geen Facebook dan stuur ik je de dag erna een link
van YouTube waarmee je het terug kunt kijken.



Alle projecten staan in het teken van thee dat kan natuurlijk niet
anders met een Thee en Troost collectie. In deze verpakking
komen mijn 2 lievelingsproducten samen, thee en chocolade.



In het pakket zit dus alles wat je nodig hebt, behalve de basis
materialen zoals lijm, schaar, snijmachine, etc.
Alle figuurtjes stans ik voor je uit, het enige wat er niet bij zit 
zijn stempelafdrukken, je kunt met 10% korting wel de gebruikte
stempelset Thee en Troost aanschaffen.
En de thee en chocolade moet je zelf ook toevoegen.

Nieuwsgierig geworden naar dit Workshop@Home Mei pakket
en wat je nu zoal krijgt met dit pakket?
Lees dan alle informatie hier!

Je kunt je ook gelijk aanmelden via deze link.

Vanavond plaats ik een verzamelbestelling, wil je mee bestellen
geef dan voor 19.00 uur jouw bestelling door.
Bij een verzamelbestelling haal je de producten bij mij thuis op
of ik stuur het tegen verzendkosten naar jou toe, handig voor
de wat kleinere bestellingen.


Natuurlijk kun je ook iedere andere dag een bestelling plaatsen, 
deze komt rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn naar
je toe en kost €7,95.


Creatieve groetjes, Annette

---

WORKSHOP 11 MEI


Ieder jaar bij de lancering van de Jaarcatalogus
worden er 5 nieuwe tijdelijke kleuren bekend, met
deze kleuren en de nieuwe Thee & Troost collectie
gaan we tijdens deze workshop bij mij thuis aan de slag.
Lees er hier alles over!

---






Geen opmerkingen:

Een reactie posten