dinsdag 3 mei 2022

Stampin' Up! Bottled Happiness * Vrouwen- en herenkaart


 Vanmorgen tijdens de Koffie&Kaart op mijn Facebookpagina 
liet ik de Bottled Happiness stempelset zien, die je kunt vinden
op blz. 16 van de nieuwe Jaarcatalogus die vandaag online ging.



Voor de eerste kaart gebruikte ik de bloemen die uit een 2-stap
stempel bestaat. Hier gebruikte ik de kleuren Polished Pink en
Soft Succulent voor, In Color 2021-2023 kleuren.



De witte mat embosste ik met de Timeworn Type 3D embossing
folder. Het groene designpapier is sinds vandaag niet meer 
verkrijgbaar, wel is er een soortgelijk designpapier te bestellen,
 zie productlijst hieronder. De decoratiesteentjes zijn ook met
pensioen gegaan.



Met Fresh Freesia en Pale Papaya maakte ik de twee voorbeeld
kaarten.

Om te laten zien dat deze stempelset niet alleen voor vrouwen
kaarten leuk is, maakte ik deze mannenkaart tijdens de
Facebook Live.


Ook de wijnfles in een 2-stap stempel, de fles stempel je eerst af
op kladpapier voor je hem op je kaart stempelt. De accentlijnen
stempel je direct op de kaart.



De etiketten stempelde ik met maskeerpapier wat Stampin' Up!
nu ook in hun assortiment heeft. Je stempelt het etiket op het
 maskeerpapier en knipt deze op de rand uit. Deze plak je op de
 plek waar je je fles wilt stempelen en stempelt die daar bovenop.
Dan verwijder je het stukje maskeerpapier en stempel je het
etiket (ook deze stempelde ik eerst op klaspapier af).



Ook de binnenkant kreeg m.b.v. de kijkers een lege wijnfles,
vond het erg leuk hoe de samenwerking vandaag ging.



Wil je de replay kijken van deze Koffie&Kaart, klik dan hier
om de YouTube versie te kijken.

A.s. vrijdag plaats ik een verzamelbestelling, wil je
mee bestellen stuur dan voor 19.00 uur jouw bestellijstje

Bij een verzamelbestelling is het de bedoeling dat je je
bestelling bij mij thuis oppikt. Bestel je iets kleins dan kan ik 
het ook tegen verzendkosten naar je toe sturen.

Heb je een grotere bestellijst dan kan ik het ook bij jou thuis 
laten bezorgen gelijk vanuit het magazijn van Stampin' Up!,
dit kan iedere dag en je betaald hier €7,95 voor. 
Deze manier van bestellen kun je iedere dag doorgeven.

Kom je rond de €129,- uit, denk dan eens na over de
In Color Startpakket Actie, lees er hier meer over!

Heel veel kijk plezier met de nieuwe Jaarcatalogus,
klik voor de online versie rechts op de zijbalk op het plaatje.

Creatieve groetjes, Annette

---


WORKSHOP 11 MEI


Ieder jaar bij de lancering van de Jaarcatalogus
worden er 5 nieuwe tijdelijke kleuren bekend, met
deze kleuren en de nieuwe Thee & Troost collectie
gaan we tijdens deze workshop bij mij thuis aan de slag.
Lees er hier alles over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten