dinsdag 10 mei 2022

Stampin' Up! Eclectic Garden * Rand als achtergrond stempelen


Vanmorgen geen Facebook Live Koffie&Kaart wegens een 
kapotte router waardoor ik geen wifi in mijn knutselruimte heb.
Maar een filmpje opnemen lukt natuurlijk wel gewoon, dus dat
heb ik vanmorgen wel gedaan.



Het is bijna IJsheiligen (11-14 mei) dus vandaar dat ik met
de stempelset Eclectic Garden het filmpje maakte. IJsheiligen
is het startschot om je vorstgevoelige plantjes naar buiten te doen.
Vanaf nu komt er zelden meer nachtvorst voor.



Bij deze kaart stempelde ik een rand als achtergrond waardoor
 het net lijkt of je designpapier gebruikt hebt. Ook de stippels
komen uit de Eclectic Garden stempelset. Het felgroen is de
nieuwe In Color kleur Parakeet Party.



De rechthoeken met de gestikte randjes stanste ik uit met de
Stitched rectangles stansenset. De bos bietjes/radijsjes stempelde
ik met Mossy Meadow inkt en kleurde ik in met een aquarelpenseel 
en inkt hiervoor gebruikte ik Cherry Cobbler, Soft Suede en Mossy
Meadow voor. Doordat de lijnen met wateroplosbare inkt gezet
zijn, krijg je dit effect.



De tweede kaart is op dezelfde manier opgebouwd alleen met
de vogel uit de Eclectic Garden stempelset en andere kleuren.



De blaadjes langs de rand stempelde ik met de nieuwe In Color
Orchid Oasis, een prachtige paarsblauwe tint. De vogelafdruk
is met Memento inkt gestempeld, ook deze inkt is op waterbasis
maar loopt niet zo snel uit dan de gewone classic inkt waardoor
het geheel een scherpere geheel laat zien.



Welke van de twee heeft jouw voorkeur?




Het filmpje is nu geüpload op mijn Youtube kanaal en kun
je hier bekijken.

Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten