donderdag 19 mei 2022

Stampin' Up! Thee en Troost/ Tea Boutique * Project 3 Workshop@Home Mei


Gisteravond was de online workshop met het Workshop@Home
 Mei pakket waarin het Tea Boutique designpapier centraal stond.

 

Tijdens de online workshop maken we in een besloten facebookgroep
3 van de 5 projecten die je o.a. met dit pakket kunt maken.
Deze kaart is het 3e project een fun fold kaart waarbij je het
designpapier goed kunt laten zien.



Het designpapier wat ik voor het voorbeeldproject had gebruikt,
was bij mijzelf op dus maakte ik deze versie met de roze/rode
kleuren.



En het geeft gelijk een ander sfeertje, het rode Sweet Sorbet en
het roze Petal Pink.



Als je de kaart zo bekijkt zie je dat er veel gevouwen is, wat
dit leuke effect geeft.



De theekopjes en labels stanste ik uit met de Teacup stansenset
die bij deze Tea Boutique collectie hoort. De stempelset is er
in het Engels Cup of Tea en in het Nederlands.




De Nederlandse versie heet Thee en Troost en daar komen de
teksten uit die ik gebruikte. Ik stempelde ze met Versamark inkt
op een stukje Garden Green cardstock, strooide er wit embossing
poeder over en verhitte dit met de heat tool waardoor dit smelt.

Tijdens de online workshop maken we dus 3 van de 5 projecten, 
van alle projecten krijge je per mail de projectbeschrijvingen, de
2 anderen projecten kun je makkelijk zelf maken met de beschrijving.
En vragen kun je altijd per mail aan mij stellen.

Het PDF met de projectbeschrijving is nog steeds te bestellen
voor €10,-. Stuur even een mailtje als je deze wilt.

Voor de maanden juni en juli is er wegens vakantie geen
Workshop@Home pakket te bestellen, maar wel de Koffie&Kaart kit.
Hier kun je er alles over lezen!

Al deze producten zijn via mij te bestellen, heb je nog vragen
stel ze gerust via kreaneeltje@gmail.com.

Creatieve groetjes, Annette

---

NIEUW! NIEUW! NIEUW!


Lees er hier alles over!

---

IN COLOR STARTPAKKET ACTIE


En dan is er in de maand mei ook nog een geweldige
 instapactie met de nieuwe In Color kleuren in de hoofdrol.

De aanbieding is hetzelfde, kies voor €175,- aan producten  uit
de lopende catalogi en betaal er maar €129,- voor!
Maar wat je tijdens deze maand cadeau krijgt is Super, een
In Color Startpakket t.w.v. €81,-.
Lees er hier meer over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten