dinsdag 17 mei 2022

Stampin' Up! Rainbow of Happiness * Notecards & envelopes met een cadeaudoosje

 

Vanmorgen tijdens Koffie&Kaart op mijn Facebookpagina liet
ik dit voorbeeld zien, gemaakt met de Rainbow of Happiness
stempelset van Stampin' Up!.



Ook vertelde ik over de Koffie&Kaart Juni kit  en showde ik 
wat er nu precies in deze nieuwe kit zit. Vanaf vandaag kun
je hem bestellen. Lees er hier meer over!


157721 €22,-



Als basis gebruikte ik de Notecards & envelopes, de kant-en-klare
kaartjes van Stampin' Up! die je alleen nog hoeft te vouwen.
De kaartjes zijn dubbel gevouwen 12.7 x 8.9 cm.



De regenbogen werden er op gestempeld met Polished Pink
Parakeet Party, Tahitian Tide en Coastal Cabana.
De teksten stempelde ik met Versamarkt inkt op gekleurd 
cardstock, strooide er wit embossingpoeder over en verhitte 
dit met de heat tool.



Tijdens de Koffie&Kaart maakte ik het doosje in de roze versie.
De wolken van Vellum ponste ik uit met de Wolkenpons.
De decoratiesteentjes zijn de Iridescent Rhinestone basic jewels,
dat lastige woord zoals ik het noemt in het filmpje.



In het doosje passen 4 notecards met enveloppen en totaal vormt
het dus een heel leuk cadeautje om aan iemand te geven.



Hier zie je alle projecten bij elkaar en ook de sluiting van het
doosje. De inspiratie voor dit doosje kreeg ik van mijn Engelse

Later in de middag verschijnt de Facebook Live replay op mijn
YouTube kanaal. Ik wens je heel veel kijk- en maakplezier!

Creatieve groetjes, Annette


---


NIEUW! NIEUW! NIEUW!


Lees er hier alles over!

---

IN COLOR STARTPAKKET ACTIE


En dan is er in de maand mei ook nog een geweldige
 instapactie met de nieuwe In Color kleuren in de hoofdrol.

De aanbieding is hetzelfde, kies voor €175,- aan producten  uit
de lopende catalogi en betaal er maar €129,- voor!
Maar wat je tijdens deze maand cadeau krijgt is Super, een
In Color Startpakket t.w.v. €81,-.
Lees er hier meer over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten