dinsdag 3 mei 2022

De nieuwe Stampin' Up! Jaarcatalogus is live!!!

 


Jippieeeeee!
Vandaag staat de nieuwe Jaarcatalogus online en kun je de nieuwe
producten gaan bestellen! Klik op de afbeelding om hem te bekijken.

En er zijn 3 Nederlandse stempelsets verschenen, klik op de foto
om de afbeelding te vergroten.







En dan is er in de maand mei ook nog een geweldige instapactie
met de nieuwe In Color kleuren in de hoofdrol.

De aanbieding is hetzelfde, kies voor €175,- aan producten  uit
de lopende catalogi en betaal er maar €129,- voor!
Maar wat je tijdens deze maand cadeau krijgt is Super, een
In Color Startpakket t.w.v. €81,-. Wat zit erin?



De 5 inktpads in de In Color 2022-2024 kleuren Sweet Sorbet,
Parakeet Party, Tahitian Tide, Starry Sky & Orchid Oasis.



Een A4 cardsstock pakket 20 vellen van elke kleur 4.



Het 6" x 6" In Color 2022-2024 Designers Series Paper Assortments
40 vellen dubbelzijdig designpapier.



En een Gridpapier pakket in de In Color 2022-2024 kleuren.
Waar je gelijk op kunt gaan knutselen, ik gebruik dit altijd
als ondergrond.

Komt jouw wensenlijstje nu rond de €129,- uit, denk er dan
eens over om het Startpakket te kopen. Ik vertel je er graag
meer over, mocht je vragen hebben.


A.s. vrijdag plaats ik een verzamelbestelling, wil je meedoen
stuur dan voor 19.00 uur je bestellijst door.

Bij een verzamelbestelling neem ik de verzendkosten op mij
( á €7,95) en haal jij de producten bij mij thuis op. 

Heel veel kijkplezier en ik zie graag je bestellijstje tegemoet.

Creatieve groetjes, Annette

---

WORKSHOP 11 MEI


Ieder jaar bij de lancering van de Jaarcatalogus
worden er 5 nieuwe tijdelijke kleuren bekend, met
deze kleuren en de nieuwe Thee & Troost collectie
gaan we tijdens deze workshop bij mij thuis aan de slag.
Lees er hier alles over!

---



Geen opmerkingen:

Een reactie posten