zondag 1 mei 2022

Stampin' Up! Sneak Peek Thee en Troost/ Tea Boutique * Jaarcatalogus presentje

 
Alle nieuwe Jaarcatalogussen zijn de deur uit, dus kan ik je het 
kleine presentje wat ik meestuurde wel laten zien. 



Het is gemaakt met de spiksplinternieuwe Thee en Troost collectie
die je op blz. 12/13 vindt in de nieuwe Jaarcatalogus. Deze
collectie bevat alle 5 de nieuwe In Color 2022-2024 kleuren.



Het vrolijke designpapier Tea Boutique is 6" x 6" oftewel 
15.2 x 15.2 cm. In een pakket zitten 48 vellen van elk design
4 stuks.



De nieuwe stempelset Thee en troost bevat geweldige teksten
voor theeliefhebbers en je kunt er leuke High tea uitnodigingen
mee maken. Hij is er ook in het Engels en heet dan Cup of Tea.



De basis van dit kaartje is het turquoise Tahitian Tide, één van
de 5 nieuwe In Color kleuren. Bij de stempelset hoort de Teacup
 stansenset. Koop je deze stempelset en stansen dan krijg je bij
Stampin' Up! altijd 10% korting.



In het kleine kaartje zat natuurlijk een zakje thee verstopt
waarvan ze heerlijk kunnen genieten als ze de nieuwe 
Jaarcatalogus doorbladeren.

Met deze leuke Thee en Troost collectie geef ik op
woensdagavond 11 mei een workshop en het Workshop@Home
Mei pakket is ook met deze collectie.

A.s. dinsdag 3 mei komt de nieuwe Jaarcatalogus online 
en kun je hem hier bekijken. Wil je liever toch een papieren
versie, stuur mij dan een mailtje.

Je krijgt hem gratis als je een bestelling bij mij plaatst van
 tenminste  € 25,- (excl. verzendkosten).

Ben je geen klant of wil je nog niet bestellen dan stuur ik
 hem voor € 6,- naar jou toe. Mail dan even naar 



Vanaf 3 mei is het bovendien erg aantrekkelijk om het Startpakket
aan te schaffen. Naast de gebruikelijke actie (kies voor €175,-
aan producten en betaal er €129,- voor) krijg je nu een GRATIS
In Color Startpakket. Lees er hier alles over!


Fijne zondag verder!

Creatieve groetjes, Annette

---

WORKSHOP 11 MEI


Ieder jaar bij de lancering van de Jaarcatalogus
worden er 5 nieuwe tijdelijke kleuren bekend, met
deze kleuren en de nieuwe Thee & Troost collectie
gaan we tijdens deze workshop bij mij thuis aan de slag.
Lees er hier alles over!

---





Geen opmerkingen:

Een reactie posten