zaterdag 16 april 2022

Stampin' Up! Butterfly Brilliance + All Together dsp # Building block kaart (2)

 

Meestal maak ik in een video tutorial graag een andere versie
dan het voorbeeld, zo geef je dubbele inspiratie. Zo zag je in
deze blogpost het voorbeeld wat ik maakte en hier show ik 
degene uit de video tutorial.



Het gebruik van een ander patroontje uit het All Together
designpapier geeft al een totaal ander effect. Op deze
kaart gebruikte ik de nieuwe In Color kleur Sweet Sorbet
samen met het lichtblauwe Pool Party en het roze Blushing
Bride.



Omdat ik het Sweet Sorbet A4 cardstock nog niet kon
bemachtigen, kleurde ik hier de vlinders in met een 
aquarelpenseel en inkt.



De blokken geven een extra leuk effect aan deze kaart.
Hoe je deze building block kaart maakt, zie je in deze video!

De nieuwe In Color kleur Sweet Sorbet is verkrijgbaar vanaf
3 mei!

Fijne Paasdagen!

Creatieve groetjes, Annette

---

WORKSHOP 11 MEI


Ieder jaar bij de lancering van de Jaarcatalogus
worden er 5 nieuwe tijdelijke kleuren bekend, met
deze kleuren en de nieuwe Thee & Troost collectie
gaan we tijdens deze workshop bij mij thuis aan de slag.
Lees er hier alles over!

---


Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten