donderdag 14 april 2022

Stampin' Up! Butterfly Brilliance Feel Good Stampin' blogshop * Zie ze vliegen

 

 Welkom bij de bloghop van het Feel Good Stampin' Design Team!

Het Feel Good Stampin' Design Team bestaat uit een groep
Nederlandse Stampin' Up! Demonstratrice's die samenwerken
om de lezers/bezoekers van onze blogs te inspireren en hun
met onze Stampin' Up! projecten een goed gevoel (Feel Good)
te geven.

We hoppen iedere 2e donderdag van de maand met thema's die een 
'Feel Good Vibe' hebben. Deze maand is het thema Zie ze vliegen.


Mijn Project

Heb jij al vlinders gezien? Ik zie ze hier met regelmaat al vliegen.
Daarom koos ik ook de Butterfly Brilliance stempelset met
die prachtige vlinders. 



En ik stopte er weer een sneak peek in, de nieuwe groene
In Color kleur Parakeet Party. Ik gebruikte hem als basis
voor deze Building block kaart die ik ontdekte bij mijn
Engelse collega Jan Mansor Brown.



Het wit met zwarte streep papier komt uit het tijdelijke exclusieve
All Together designpapier wat nog t/m 2 mei verkrijgbaar is,
zolang de voorraad strekt. Zwart/wit designpapier met grafische 
patronen waar ik dol op ben.



De vlinders kleurde ik in met het aquarel penseel en inkt in de
kleuren Parakeet Party, Fresh Freesia en Coastal Cabana.
De kleine vlinders stanste ik uit met de Brilliant Wings stansenset.



In mijn tutorialfilmpje maakte ik hem met een andere nieuwe
In Color kleur Sweet Sorbet in combinatie met Blushing Bride
en Pool Party.


Download de projectbeschrijving

Klik op de afbeelding hieronder om naar het PDF bestand te gaan.
Hier doen 2 linken het niet, dus wil je mijn tutorial filmpje zien,
klik dan hier!



Wil je zien wat de andere designteam leden zien vliegen, klik
dan op hun linken hieronder.



Leuk dat je mijn project kwam bekijken, zie je graag weer!

Creatieve groetjes, Annette

---

WORKSHOP 11 MEI


Ieder jaar bij de lancering van de Jaarcatalogus
worden er 5 nieuwe tijdelijke kleuren bekend, met
deze kleuren en de nieuwe Thee & Troost collectie
gaan we tijdens deze workshop bij mij thuis aan de slag.
Lees er hier alles over!

---


Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

1 opmerking: