dinsdag 19 april 2022

Stampin' Up! Sneak Peek Thee en Troost/ Tea Boutique * Simpel stempelen


Tijdens de Koffie&Kaart vanmorgen op mijn Facebookpagina
liet ik je zien hoe je met een stempelset en wat kleurtjes inkt
al een hele leuke kaart kunt maken. 



De nieuwe stempelset Thee en Troost leent zich daar goed voor.
Vanaf 3 mei is deze verkrijgbaar via mij.



Ook liet ik eens andere basiskaarten zien door het A4 vel nu
met de korte kant boven door midden te snijden. Zo krijg je 
2 stroken van 10.5 x 29.7 cm, die je rilt op 14.85 cm.



Ook zie je in deze blog alle 5 de nieuwe In Color kleuren
waaronder op deze kaart het lichtgroene Parakeet Party, het
rode Sweet Sorbet en de blauwe tekst Orchid Oase.



 De Thee en Troost collectie heeft ook hele leuke kaarten en
enveloppen in het assortiment. Van alle 5 kleuren zitten er 4
in het pakket.



Plak hier een gestempelde mat op (8.8 x 12 cm) en je hebt
een veel luxere kaart gecreëerd.



Om nog een stapje verder te gaan, showde ik ook het prachtige
Tea Boutique designpapier. Je krijgt 48 velletjes van 6" x 6" 
(15.2 x 15.2 cm) met 12 verschillende designs dus van elk 4.



Al deze nieuwe producten zijn verkrijgbaar vanaf 3 mei als
de nieuwe jaarcatalogus online gaat. Mijn vaste klanten krijgen
hem deze week in de brievenbus.

Wil jij hem ook liever van papier zodat je hem lekker kunt
doorbladeren? 
Stuur een mailtje met je adres en hij komt tegen een 
vergoeding van €5,- naar je toe of je plaatst een bestelling
van €25,- (excl.verzendkosten) en hij komt gratis naar je toe.

Creatieve groetjes, Annette

---

WORKSHOP 11 MEI


Ieder jaar bij de lancering van de Jaarcatalogus
worden er 5 nieuwe tijdelijke kleuren bekend, met
deze kleuren en de nieuwe Thee & Troost collectie
gaan we tijdens deze workshop bij mij thuis aan de slag.
Lees er hier alles over!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten