dinsdag 22 maart 2022

Stampin' Up! Hello Beautiful bundel * Vrolijk Pasen

 

Tijdens de Koffie&Kaart Facebook Live vanmorgen begon ik
met het maken van een aquarel achtergrond. Hiervoor gebruikte ik
aquarelpapier, een water painter en inkt die ik in de deksel
van de inktpad duwde (zie filmpje). Dit legde ik opzij om te
drogen.



De basiskaart van Petal Pink is een standaardkaart van
 21 x 14.85 cm, die je rilt op de lange zijde op 10.5 cm.
De gele So Saffron mat is 10 x 14.35 cm.



Ik liet zien hoe je een achtergrond stempelt en gebruikte hiervoor
de Hello Beautiful stempelset van Stampin' Up!. De kleuren die
 ik gebruikte zijn Petal Pink, So Saffron en Pale Papaya.
De 3D bloemen zijn de Loose Flower Flourishes decoratiebloemen
die je in de Jaarcatalogus vind op blz. 141.



Ook showde ik hoe je met de Beautiful Shapes stansen die leuke
 cirkel en hexagon randjes maak.



De bloem van aquarelpapier stanste ik uit met de Floral Squares
stansen. Ik plakte hem op een zwarte cirkel waarop ik een vellum
 cirkel plakte om wat minder hard te maken.De tekst komt uit de 
Van Alles Wat stempelset die helaas niet meer verkrijgbaar is.



Bij de laatste kaart waren de decoratiebloemetjes op en kleurde
ik met de donkere Pale Papaya Stampin' Blend enkele basis
decoratiesteentjes in.



Later op de dag is de replay van de Facebook Live ook te vinden
op mijn YouTube kanaal.

Vanmiddag ga ik heerlijk van het zonnetje genieten!

Creatieve groetjes, Annette

---


Van 1 t/m 31 krijg je 20% korting op de Mini Stans-
& Embossmachine en diverse bundels uit de Jaarcatalogus.
Klik hier voor meer info!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik

                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten