dinsdag 1 maart 2022

Creatieve Kortingskriebels * Mini Stans- & Embossmachine & Bundels met 20% korting


Deze maand heeft Stampin' Up! weer een geweldige actie, de
Mini Stans- & Emboss machine is in de aanbieding met wel
20% korting dus betaal je €58,25 i.p.v. €73,-.

Om goed van start te gaan, zijn er nu ook diverse bundels met
stansen uit de Jaarcatalogus met 20% korting, wil je weten welke

De aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt.

Op zaterdag 5 maart plaats ik een verzamelbestelling bij Stampin' Up!.
Wil je iets mee bestellen dan zie ik je bestelling graag op 4 maart
in mijn mailbox, stuur hem naar kreaneeltje@gmail.com.
Je kunt betalen via overschrijving of een tikkie/betaalverzoek.

Creatieve groetjes,
Annette

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik

                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten